Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Svarmenų pirkėjo gidas

Jei norite pirkti tik vieną treniruočių įrangos dalį, investuokite į hantelių rinkinį. Jie - nebrangūs, kompaktiški ir efektyvūs fitneso įrankiai, kuriuos galima naudoti atskirai arba kartu su kitais fitneso priedais, norint priaugti raumenų ir pagražinti kūną.

Svarbūs faktai, prieš įsigyjant svarmenis

Kam tinka svarmenys

Mankštos su svarmenimis tinka visiems - įvairiausio amžiaus vyrams ir moterims. Lengvesni svarmenys tinka moterims, norinčioms pagražinti kūno formas, o sunkesnieji labiausiai tinka vyrams, norintiems didinti raumenų masę ir jėgą.

Mankštos su svarmenimis puikiai tinka pažengusiesiems ir vidutiniams naudotojams, kaip ir pradedantiesiems nuo nulio. Jie taip pat naudingi vyresnio amžiaus žmonėms, kadangi padeda išvengti raumenų atrofavimosi ir raumenų masės mažėjimo.

Svarmenų rinkinys - puikus priedas kiekvienam namų sporto klubui. Su jais galima atlikti efektyvias ir daug laiko neužimančias mankštas, puikiai tinkančias stokojantiems laiko.

Mankštų su svarmenimis nauda

Mankštos su svarmenimis - tai toks jėgos lavinimo tipas, kuriame naudojami svoriai, o ne kitų įrankių ar juostų pasipriešinimas. Jie puikiai tinka, norint didinti jėgą, skeleto raumenų apimtis ir įgyti tinkamą organizmo tonusą. Tokios mankštos taip pat:

  • padidina raumenų masę, pagreitina medžiagų apykaitą ir pagreitina svorio kritimą
  • pagerina pusiausvyrą, lankstumą, ištvermę ir padeda išvengti traumų
  • neleidžia mažėti raumenų masei, kas būdinga senėjimo procese
  • neleidžia mažėti raumenų masei ar kaulų tankiui, kas būdinga senėjimo procese arba laikantis dietos
  • pagerina savijautą, imuninę sistemą ir padeda tvarkytis su nemiga
  • padeda kovoti su chroniškais susirgimais, tokiais kaip kaulų retėjimas ar artritas
  • pakelia savivertę ir pagerina rezultatus bet kokioje fizinėje veikloje.

Treniruočių galimybės ir dirbantys raumenys: Viso kūno mankšta su svarmenimis

Pratimai su svarmenimis - vienos iš geriausių treniruočių, kokios tik gali būti. Hanteliai gali būti naudojami viršutinės kūno dalies jėgos lavinimui ir puikiai prisidėti prie apatinės kūno dalies formavimo mankštų.

Su hanteliais galima atlikti labai daug įvairių judesių, reikalinga labiau pasistengti stabilizuoti raumenis, todėl mankšta su svarmenimis tampa dar veiksmingesnė. Su jais galima atlikti daugybę pratimų ir treniruoti įvairius kūno raumenis, tarp jų:

  • rankos lenkimas dvigalvių raumenų mankštinimui,
  • trigalvių raumenų mankštinimas skirtas trigalviams ir deltiniams raumenims,
  • spaudimas ant suoliuko labiausiai tinka krūtinei: mankštinami krūtinės, priekiniai deltiniai ir trigalviai raumenys,
  • kėlimas į šalis naudojamas treniruoti viršutinę nugaros dalį ir pečius,
  • įtupstai: puiki kojų ir sėdmenų mankšta,
  • atsilenkimai lavina pilvo presą: apatinius ir įstrižinius pilvo raumenis.

Svarmenis galite naudoti specialiai mankštai arba kaip pagalbines priemones, atliekant aerobikos pratimus, kad treniruotė būtų intensyvesnė.

Svarmenų tipai ir įvairios savybės

Hanteliai - pats paprasčiausias įrankis jėgos lavinimui. Priklausomai nuo Jūsų fitneso tikslų, rinktis galite iš įvairių hantelių tipų:

Štangos: štangą sudaro strypas ir atskirų svarmenų rinkinys (metalinių arba plastikinių, kurie yra lengvesni ir labiau tinkami pradedantiesiems), kuriuos galite dėti ant strypo, norėdami didinti štangos svorį. Su štangomis galite stabiliai treniruotis, priderinant jas prie daromos pažangos. Galimos ir fiksuoto svorio štangos.

Štanga keliama abiem rankomis, atliekant tokius pratimus kaip spaudimas, gulint ant suoliuko, kėlimas nuo žemės, pritūpimai, rankos lenkimas, tempimas prie liemens ir pečių spaudimas.

Hanteliai: Hanteliai yra trumpi, kompaktiški ir gali būti įvairių svorių. Kalbame apie fiksuoto arba reguliuojamo svorio modelius su svorio plokštelėmis.

Hanteliai naudojami pratimams atskiroms rankoms. Paprastai jie atliekami laikant po vieną hantelį kiekvienoje rankoje.

Neseniai išpopuliarėjo svarsčiai. Paprasčiausius modelius sudaro sunkus rutulys su rankena.

Juos galima naudoti atliekant įvairius pratimus, pajungiančius įvairias raumenų grupes, suderinant mankštą su svarmenimis ir kardio treniruotes, įskaitant pritūpimus, įtupstus, siūbavimą ir kt.

Kulkšnies ir riešo svarmenys- tai puikus priedas aerobikos mankštose. Jie sudaro papildomą pasipriešinimą ir leidžia sudeginti daugiau kalorijų, pakelti raumenų tonusą.

Kokius svarmenis rinktis?

Pasirinkite tinkamus svarmenis pagal savo jėgą ir sportinius tikslus.

Moterims, kurios nori pakelti raumenų tonusą, o ne auginti raumenų masę, rekomenduojame įsigyti nuo 1 iki 5 kg svorio hantelių rinkinį.

Vyrams, norintiems didinti jėgą ir raumenų dydį, rekomenduojame pirkti štangas su įvairaus svorio plokštelėmis.

Žadantiems pasunkinti aerobikos treniruotes, rekomenduojame įsigyti 0,5-2,5 kg svorio hantelių rinkinį arba kulkšnies ir riešo svarmenis.

Puikiai pradžiai: Pirkite kompaktiškus hantelius, kurių nereikia surinkinėti.

Lengva naudotis pradedantiesiems: Pirkite guma, neoprenu ar plastiku dengtus svarmenis. Juos lengviau suimti ir, nukritę ant grindų, padarys mažiau žalos.

Patvarūs svarmenys, kurie tarnaus ilgai: Pirkite metalinius svarmenis, tačiau juos teks reguliariai prižiūrėti.

Didinami svoriai: Rinkitės štangą su svorio plokštelėmis: galėsite didinti svorį, didėjant Jūsų jėgai. Spaudimo, gulint ant suoliuko pratimų atlikimui pagalvokite ir apie suoliuko įsigijimą.

Laikui bėgant, galėsite išplėsti įvairių svarmenų kolekciją, skirtų įvairių pratimų atlikimui ir individualių kultūrizmo tikslų pasiekimui.

Mūsų patarimas: Jei norite įsigyti įvairiapusišką jėgos lavinimo įrangą, apsvarstykite investiciją į suoliuką ir universalią treniruočių įrangą.

Patarimai, kaip prižiūrėti svarmenis

Skirtingų tipų svarmenims reikalinga savita priežiūra. Svarmenims su sintetine danga ypatingos priežiūros nereikia: tiesiog nušluostykite prakaitą po treniruotės ir kas savaitę nuvalykite dulkes. O štai metaliniams svarmenims reikalinga priežiūra, kad nerūdytų.