Bėgimo takelių pirkėjo gidas

Bėgimo takelio įsigijimas gali tapti puikia investicija, leisiančia atlikti kardio treniruotes komfortiškoje namų aplinkoje. Prieš pirkdami, turite atlikti rinkos tyrimą, kad išsirinktumėte sau tinkamiausią modelį.

Kam skirta, kiek užima vietos ir kaina

Taigi nusprendėte įsigyti bėgimo takelį. Kitas žingsnis - pasirinkti geriausiai Jūsų poreikius ir piniginę atitinkantį variantą.

Kaina: Iš pradžių apsispręskite, kiek ketinate išleisti. Kiek sumokėsite, tą ir gausite. Geriausi, pažangiausias funkcijas turintys takeliai, užtikrinantys stabilumą ir komfortą, gali kainuoti tūkstančius Euro, o patys paprasčiausi, nemotorizuoti variantai gali atsieiti mažiau nei 200 Euro.

Kas naudos bėgimo takelį: Bėgimo takeliai puikiai tinka bet kokiam naudotojui: nuo pradedančiojo nuo nulio, vyresnio amžiaus žmonių, norinčių pagerinti širdies veiklą, ką tik susilaukusių mamų, bandančių susigrąžinti sportinę formą, iki tikrų sportininkų, norinčių atlikti treniruotę blogu oru.

Pasirinkite tinkamą bėgimo takelį pagal naudotoją. Jei naudotojas turi antsvorio, svarbu atsižvelgti į takelio leidžiamo svorio specifikacijas, aukštiems naudotojams reiktų takelio su ilgesniu bėgimo paviršiumi, o štai sveikatos problemų turintiems asmenims vertėtų pasiieškoti bėgimo takelio su pulso jutikliais ar paminkštintu bėgimo paviršiumi, kad apsaugotų sąnarius.

Reikalavimai dėl vietos: Yra įvairių dydžių bėgimo takelių; jei namuose mažai vietos, rinkitės kompaktišką modelį. Jei ketinate naudoti jį rimtesniam treniravimuisi, rinkitės didesnį su didesniu bėgimo paviršiumi, kuris užima daugiau vietos. Daugelis bėgimo takelių būna sulankstomi, ir galite juos tiesiog nustumti į kampą, taip sutaupydami daug vietos.

Naudojimo paskirtis: Jei ketinate naudoti bėgimo takelį lengvoms treniruotėms - pabėgiojimui ar ėjimui, Jums tiks ir paprasčiausi modeliai. Jei takelis Jums reikalingas rimtesniam mankštinimuisi, prireiks geresnio įrenginio su daugiau galimų greičių.

Treniruočių tikslai: mesti svorį, formuoti kūno linijas ir pagerinti širdies sveikatą

Bėgimo takeliai įgijo populiarumą dėl to, kad jais galima atlikti natūralias aerobikos treniruotes, kurios labai naudingos sveikatai. Mankšta ant bėgimo takelio padeda pasiekti ne vieną tikslą: jis puikiai tinka svorio metimui, sportinės formos gerinimui ir širdies darbui. Visa tai pasieksite vos 20 minučių trukmės kasdienėmis treniruotėmis.

Mankšta ant bėgimo takelio pajungia visus kūno raumenis, padeda sudeginti iki 900 kalorijų per valandą, formuoti kojas ir sėdmenis. Tokios treniruotės taip pat teigiamai veikia apykaitą ir plaučius, sumažina širdies smūgio riziką, pagerina cholesterolio kiekį, sumažina kraujospūdį, mažina riziką susirgti diabetu ir kaulų išretėjimu, mažina stresą, lėtina senėjimo procesą ir kt.

Grįžkite prie paprasčiausių dalykų: vaikščiokite ir bėgiokite drąsiai savo namuose

Bėgimo takelis - nuostabus įrankis, skirtas pasivaikščiojimams ir bėgiojimui namuose. Ant jų atliksite efektyvias aerobikos mankštas bet kokiu oru savoje svetainėje. Daugelyje modelių yra mankštos intervalų programos, todėl treniruotė tampa dar efektyvesnė ir įdomesnė.

Antrojoje Bėgimo takelio pirkėjo gido dalyje padėsime išsirinkti tinkamą bėgimo takelį pagal įvairius tipus ir daugybę siūlomų funkcijų.